FANDOM

Her şeyin bir bedeli vardır. - Silantre

Tirit'te Silantre Ailesi Edit

Tirit Krallığı'ndaki Chados Dükalığı'nın parçası olan soylu bir ailedir.

Zamanında bir Sargas kalıntısı altında köz deposu bulan ailenin zenginliği buradan gelmektedir. Yavaş yavaş para dönümü kendini közden altına bırakmış olsa da, bir zamanlar köz deposu olduklarını anlatmaktan çekinmezler.

Ailenin genel üyeleri, pek de çekingen olmayan, laubali ve biraz da ukala olmalarıyla tanınırlar.

Bunun dışında ise ticari ve ekonomik zekalarıyla bilinirler. Aile, yıllardır Tirit'in zengin tüccarlarıyla kârlı anlaşmalar kurabilmiş, en zor adamları bile inanılmaz pay yüzdelerine ikna edebilmişlerdir.

Sorumlusu oldukları tebaaların bulamayacağı malzeme çok az olur, çünkü aile üyeleri her tür ticarete el atmaktalardır.

Savaşlardaki düşük etkilerinin açığını diplomasi, sosyal etki ve ticari başarı ile kapatmaya uğraşmışlardır. Askeri güç anlamında diğer ailelere göre çok daha güçlü olmasalar da kendilerini diğer soylu ailelere göre daha üstte görmeye meğillidirler.

Köylülerle araları pek iyi olduğu söylenemez. Kendi hanlarında veya festivallerde köylüler için de çalışma yapsalar da, öncelikleri değillerdir ve bunu hissetirirler.

Savaş durumunda katkı sağladıkları nokta silah ve zırh gibi araçların sağlanması konusundadır. Ayrıca lojistik konusunda destekleri beklenmektedir. Paralı asker tutulması gerektiğinde gelinecek adres, Silantre'dir.

299 yılında aile liderleri:

Armien & Relvos Silantre

Yeşil Pençe'deki Varlıkları (2019 Yaşayan Kule sırasında) Edit

Yeşil Pençe'deki boşluktan yararlanarak, Silantre liderleri de aile üyelerini kaleye göndermeyi eksik etmemiştir.

Balzac ve Dora Silantre, Silantre'nin Yeşil Pençe sorumlularıdır.

Yeşil Pençe'teki ana görevleri kendilerine ait handa ve açık alanlarda festivaller düzenlemek, politik ilişkileri yönlendirmek ve en çok da ticaret kervanları sayesinde bölgenin ekonomik hayatını düzenlemektir.

Şehrin ana parkında Gelincik Yuvası adında bir hanı işletmektedirler. Bunun dışında Velmont ve Bearnoth adlı kuzen aileler ile birlikte Pençe'nin genel düzenini korumakla sorumlular.

Halk arasındaki ünleri o kadar da kötü değildir, festivallerini sever ve bekler Pençe halkı.

Altlarında yıllık anlaşmalarının bulunduğu 10 Kara Kanatlar askeri vardır. Bu askerler, Silantre logosu ve Kara Kanatlar logosuyla beraber ailenin çoğu kervan korumalarını üstlenmişlerdir.

Yeşil Pençe Silantre NPCleri Edit

Bahçıvan: Gardo Edit

1.60 boylarında tıknaz bir adam, saçları tel tel, büyükçe bir burnu var. Bekar, 30lu yaşlarının sonuna gelmiş olmasına rağmen evlenmemiş. Silantre'nin kale içindeki bahçesinin düzeni ve bakımından sorumlu. Sohbeti çekici değil, genelde sessizce dolaşır.  

Muhasebeci: Altes Sivridiş Edit

Küt, siyah saçlı, ince, 1.65 boyunda bir kadın. Beyaz tenli. Silantre'nin gelir gider raporlamalarından ve kayıtlarından sorumlu. Genç bir kadın. 30larının başında. Daha önce evlendiği biliniyor ama kocasını kaybetmiş, nedenini söylemiyor. Huysuz, çekilmez birisi ama işinin en iyilerinden biri. Çalıştığı süreç boyunca kayıtlarda bulunan açık sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

Gelincik Yuvası Barmeni: Villes Edit

2 kızıyla beraber handa kalıyor, ortalama boylarda, kilolu, esmer bir adam. Saçları uzun ve düz, atkuyruğu yapar genelde. 30lu yaşlarının sonunda. Karısını kaybetmiş. Hanın yemek ve içki düzeninden ve servisinden sorumlu.

Kara Kanatlar Onbaşı: Wardell Yaşkabuk Edit

20li yaşlarında, kumral uzun saçlı, hafif esmer, mavi gözlü, yakışıklı bir adam. Saçını atkuyruğu yapıyor iş sırasında. Yapılı, 1.80. İşinde ve liderlik pozisyonunda iyi. Ailesini beslemek için paralı asker olmuş ve şimdi yıllarını onlardan uzakta, arada mektuplaşıp para göndererek geçiriyor. Onurlu ama aynı zamanda da paralı asker tavrına tam uyan, dağıtmayı da bilen birisi.